Tiltak for bedre banekvalitet

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 3. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Under fjorårets varme og tørre sesong, hadde vi en vekst på hele 20% i antallet spilte gjesterunder. Det er selvsagt hyggelig å være populær, men det kan også bli for mye av det gode – særlig når vi ønsker å tilby en godt vedlikeholdt og velstelt bane som holder høy kvalitet.

Som informert om på Årsmøtet, så har vi i år planlagt for å unngå en ytterligere vekst i antall spilte runder. Et av tiltakene er at fjorårets samarbeid med Oppegård (spill på begge banene mot en ekstraavgift) ikke blir videreført. Vi ønsker selvsagt spillere fra andre klubber varmt velkommen til oss, men vi kan – som nevnt – ikke lage avtaler som stimulerer til nok en sesong med kraftig vekst i antallet spilte runder. Styret og administrasjonen kommer tilbake med mer informasjon i forbindelse med baneåpning.