Fra uke 43 er banen åpen med kun ballrenne fra kl. 10.

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 19. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

OBS! Ved frost/rim vil banen være stengt frem til frosten/rimet "slipper"!

Fra mandag 19. oktober stenger booking/startbod og Proshop (som flytter til Haug Golfsenter). Det vil derfor kun være tilgjengelig for spill med ballrenne på banen.

Gjester er også selvfølgelig velkommen - ballrenne prisen er kr. 450,- pr. pers (juniorer t.o.m. 19 år kr. 200,-) og vipps til 11758.

OBS! Alle, også medlemmer av Drøbak GK, må skrive seg inn i listen/gjesteboken som ligger i "startboden" ved tee 1 før utgang - Banen åpner tidligst kl. 10:00, dette er avhengig av når frost/rim "slipper" - Vi håper alle respekterer dette og ikke starter for tidlig - Takk!