8. mai lanserer NGF Gimmie,

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 4. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

en ny app til bruk for alle medlemmer av norske golfklubber.

Med Gimmie vil man kunne bestille starttid, levere scorekort og få justert handicap gjennom tilgang til GolfBox.

I tillegg kan man velge bane, legge til venner og føre score underveis på runden, samt motta nyheter og innhold fra redaksjonen i Norsk Golf og de klubbene man ønsker å følge. I løpet av sommeren kommer også baneguide med GPS-tracking.

Appen er utviklet av danske GLFR i samarbeid med GolfBox på oppdrag fra Norges Golfforbund, og er gratis og laste ned og å bruke for alle med et medlemskap i en golfklubb tilsluttet NGF.

Gimmie kan allerede nå lastes ned i AppStore og Google Play etter at den ble gjort tilgjengelig tidligere i uken slik at vi har fått rettet noen feil og gjort noen justeringer. Vi fortsetter med det og gjør fortløpende nye oppdateringer.

På sikt vil Gimmie erstatte den eksisterende GolfBox-appen, men GolfBox på nett kan brukes akkurat som før.

For mer informasjon om appen se www.gimmie.no