Velkommen til Womens Golf Day

Av: Heidi Beldring  |  Publisert: 29. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 4. juni kl. 1600- ca 2030 arrangerer vi for 3. gang Womens Golf day.

Vi håper mange av klubbens damer vil delta og vi oppfordrer dere til å ta med venninner som ikke har prøvd golf før, eller har sluttet – vi trenger flere damer slik at vi kan forbli blant klubbene i Norge med høyest prosentandel kvinner eller helst øke. Per d.d. er andelen på 28% - målet er å komme over 30%. Minner også om vervekampanjen som kan gi deg som medlem rabatter på neste års kontingent om du klarer å verve nye medlemmer – denne dagen er en fin anledning!
Det er mulighet for banespill – texas scramble, spill på korthullsbanen og aktiviteter. Link til påmeldingene finner dere under

Påmelding til banespill finner du her
Påmelding til aktiviteter og spill korthulssbanen her

Etter banespill og aktiviteter blir det enkel servering fra kafeen og et glass med bobler. Vi avslutter kvelden med underholdning av Aslak Johan Johnsen (Loveshack) og en musikkgolfquiz.

Vi håper å se deg!

Damegruppa