Vil du være med å støtte juniormiljøet i Drøbak GK?

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 25. januar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du bli supporter for ditt eget juniormiljø!

I Golf-Norges nye satsing på barn og ungdom kan du støtte juniormiljøet i din klubb - i en nasjonal setting.

– Å bygge robust ungdom er en av de viktigste tingene vi gjør i golfen. Med dette initiativet håper vi å bidra til akkurat det, sier Harald Haraldsen, idrettsutvikler i Norges Golfforbund.

Han er primus-motor og initiativtaker for Impact Supporter, som helt enkelt går ut på at du støtter barne- og ungdomsarbeidet i din hjemmeklubb, og viser det til omverden.

Når du kjøper «bagtagen» til 350 kroner, går 250 kroner til den klubben du aller helst vil støtte. Målet er å gjøre klubbenes økonomi til juniorarbeidet bærekraftig.

Her er en videohilsen fra en av golfproffene som har meldt seg inn.

Klikk her om du ønsker å bidra å få din egen flotte supporter "Bagtag"