Tina tok sitt andre NM-gull - Vi gratulerer!

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 28. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Catarina Lindvall Selstad – eller Tina, som hun bruker til daglig – tok sin andre NM-tittel under NM for seniorer på Bjaavann golfklubb ved Kristiansand forleden.

Den første NM-seieren tok Tina i 2016.

I kvinneklassen var det ingen som kunne hamle opp med Tina: Med runder på 73 og 77 slag, var årets mester fire slag foran Jannicke Nielsen Bakken (Oslo GK) på andreplass og Annelie Kristine Sætre (Asker GK) på tredjeplass. -Dobbelt godt å ta denne seieren i år, siden jeg har slitt med en «skranglete» hofte de siste årene, sier en glad Tina til Amta.
Frank Tømmervik, fra Borre Golfklubb, gikk til topps i herreklassen - med runder på 71 og 76 slag, og tok gullet med hele fem slags margin ned til Øyvind Reinertsen (Oslo GK) og Tom Arne Nordvik (Kristiansand GK) på delt andreplass.

1. Tina Lindvall Selstad, Drøbak Golfklubb, med NM-pokalen – her sammen med vinneren i senior herreklassen, Frank Tømmervik fra Borre Golfklubb. (Foto: Privat/DGK)