Stilling ledig: Head Greenkeeper

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 21. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kompetent, initiativrik og fleksibel lagspiller med blikk for helhet og detaljer!

Head Greenkeeper 100% stilling
Som Head Greenkeeper blir du en viktig bidragsyter på teamet som prioriterer og utfører stell- og vedlikeholdsoppgavene som sikrer optimale spilleforhold hver dag. Vi ønsker oss en kompetent, initiativrik og hyggelig lagspiller som er nøyaktig og systematisk, men som også er et fleksibelt ja-menneske som tar i et tak der det trengs. Idealkandidaten er en praktisk anlagt tusenkunstner som også er nerdete opptatt av gressbiologi. Stillingen rapporterer til Baneleder.

Ønskede kvalifikasjoner:
  • Relevant utdanning
  • Noen års erfaring som greenkeeper
  • Erfaring med bruk av større maskiner
  • Førerkort kl. B.
  • Interesse for gressbiologi med fokus på greener
  • Behersker norsk, svensk, dansk og/eller engelsk

Personlige egenskaper:
  • Positiv og samarbeidsorientert lagspiller som også jobber selvstendig
  • Stor arbeidskapasitet
  • Nøyaktig
  • Fleksibel
  • Initiativrik og ansvarlig

Vi kan tilby
  • Fast ansettelse i 100% stilling med hovedtyngde i sesong.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver, med mulighet for å sette din signatur på bane/anlegg
  • Delaktighet og involvering i et golfanlegg med god beliggenhet og en lovende fremtid
  • Systematisk videreutdanning
  • Lønn etter avtale og god pensjonsordning
  • Et positivt og hyggelig arbeidsmiljø der vi tar vare på hverandre
  • Vi oppfordrer kvinner til å søke.

Bli med på å videreutvikle et av landets beste anlegg!
Drøbak Golfklubb har - med over 1600 medlemmer og cirka 35.000 årlige spilte runder - solid økonomi og ett av landets mest populære golfanlegg. Klubben er en av få som opplever netto medlemsøkning; så langt i 2019 har vi fått over 200 nye medlemmer. I løpet av de neste årene vil vi oppgradere banen og treningsområdene betydelig ved bruk av egne og eksterne ressurser.

For spørsmål om stillingen, kontakt baneleder Lars Eriksen på 98 28 10 63 eller daglig leder Jens Gilboe på 92 89 98 98. Send din søknad med CV på mail til jens@drobakgolf.no
NB! Ny søknadsfrist: 30.11.19