SOMMERFEST TURNERING

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 28. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Påmelding til sommerens scramble-turnering 8. august.

Også i år inviterer vi til 4-manns scrambleturnering med shotgun start kl. 09:30 som «oppvarming» til sommerfesten. Til dere som er nye: scramble (eller Texas Scramble) er en turnering for lag bestående av 4 personer. Alle slår ut hver sin ball, laget spiller videre fra det beste utslaget og sånn fortsetter det til ballen er i hullet og på neste hull. Det betyr at hvert lag har 4 forsøk på hvert eneste slag til dere er ferdige med runden. Lagets handicap regnes av spillernes gjennomsnitt; i denne turneringsformen er derfor spillere med middels til høyt handicap populære....fordi det gir laget flere slag.
Finn tre venner (eller bli funnet), meld på laget til Sommer-Scramble!

Påmelding her innen 3. august kl. 15

NB! Ønsker du å delta på sommerfesten må du huske å melde deg på der også - Sommerfest