Sommerfest og Turnering

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 2. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi minner om Sommerfesten og turnering lørdag 17. august

Sommerfesten nærmer seg, og vi oppfordrer alle til å bli melde seg på - både turnering og fest. Turneringen spilles i Texas Scramble-format, fire spillere på hvert lag. Sett sammen ditt eget lag og meld dere på! Du kan selvsagt også melde deg på individuelt; da vil turneringskomiteen plassere deg på et hyggelig og konkurransedyktig lag.
Helge Askautrud og hans blide kafégjeng vil stå for serveringen under klubbens tradisjonsrike sommerfest. Her er du velkommen m/ledsager og venner. I år er det Drøbaksbandet TreVerk som står for musikken; du kan danse, synge med eller bare lytte - det viktigste er å ha en super kveld sammen med gode golfvenner!

Påmelding Turnering

Påmelding Sommerfest

NB! Påmeldingsfrist 12. august (Maks 20 lag/80 personer først-til-mølla).