SOMMERFEST

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 28. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Påmelding til sommerfesten 8. august – begrenset antall plasser.

Det er åpnet for påmelding, og vi ønsker nye og gamle medlemmer m/følge velkommen til dekket bord lørdag 8.8 kl. 19.30. Arrangementet er i Pergolaen i hagen, og vi setter opp et ekstra partytelt dersom påmeldingen når makstallet – 60 personer (smittevernhensyn). I år har klubbens trivselskomité lykkes med å booke en stor lokal artist, plateaktuelle Paulin Voss trio. Vi er mange som har ønsket oss Paulin som «golfartist», og i år går altså dette ønsket i oppfyllelse!
I tillegg til konsert med Paulin Voss så får du Helges utsøkte grilltallerken, alt dette for kun kr 250,- per person. Her gjelder det å være rask med påmeldingen, først-til-mølla gjelder!

Påmelding her innen 3. august kl. 15