NSG Sissener Classic Tour på Drøbak

Av: Heidi Beldring  |  Publisert: 29. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Drøbak Golfklubbs medlemmer slo godt fra seg i denne rekordstore turneringen.

Drøbak Golf Klubb arrangerte NSG`s Sissener Classic Tour med 201 deltagere fra hele landet tirsdag 21.05.
Startfeltet var så stort at det måtte deles opp i 2 grupper - start på formiddagen og start på ettermiddagen.
De som startet tidlig kunne nyte en herlig golfbane i godt vårvær. Mens ettermiddagen ble litt kaotisk på grunn av lyn og torden.
Hele 2 ganger ble spillerne trukket inn i sikkerhet før de siste fikk avslutte sin runde i skumringen.

Men Drøbaks spillere holdt koken, og markerte seg også i denne turneringen med flotte resultater.
Først må nevnes Espen«evigunge»Tønsberg med 2.plass i klasse 4. GRATULERER !

Andre plasseringer verdt å nevne er:
Klasse 1 - Geir Leknes nr.4
                  Robert Gudmundsen nr.6
Klasse 2 - Tommy Nilsen nr.4
                  Erlend Wiik nr.5
Klasse 3 - Bjørn Spieler nr.4
                  Bjørn P Østro nr.7
Klasse 4 - Espen Tønsberg nr.2
                  Caroline Daland nr.12

Flott innsats alle - GRATULERER!

Drøbaks seniorspillere spilte også i NSG Lagserie match i uken som gikk - der også med flotte resultater.

Laget i 2.div Mix spilte borte mot Kjekstad GK. Matchen endte uavgjort i et vanvittig tåkehav.
Laget besto av Herdis Eikemo, Espen Tønsberg, Caroline Daland og Roy B Gundeid.

Laget i 1.div Mix gjorde en fantastisk match hjemme mo Losby GK, og vant med kalas-siffrene 6,5 mot 0,5.
Laget besto av Kalle Haraldseid, Rune Saraksen, Arne Heiestad og Ståle Bondestad.

Roy Barth Gundeid
Klubbkontakt NSG