NSG Lagserien er igang.

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 3. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Drøbak GK stiller i år med 3 Mix lag + 1 Damelag i NSG Lagserie Match 2020.

DGK´s 3 Mix-lag var alle i aksjon torsdag den 28.mai:

Pinseværet hadde allerede kommet. Forholdene var magiske på hjemmebane, og «så der» på bortebane.
DGK 1 i 1.div.avd.11 var i aksjon på Huseby & Hankø GK, og spilte en god uavgjort kamp på en litt ukjent bortebane. Våre spillere her var Erlend Wiik, Rune Saraksen, Geir Leknes og Robert Gudmundsen.
DGK 2 i 1.div.avd.12 spilte hjemme mot Skjeberg GK, og innkasserte en klar hjemmeseier. Bildet viser de fire poengsankerne, Espen Olafsen, Kalle Haraldseid, Fredrik Lien og Geir Lindstrøm.
DGK 3 i 2.div.avd.11 fikk derimot en litt for tøff oppgave hjemme mot Huseby & Hankø GK 2 - der begge poengene gikk til bortelaget. Laget besto av Espen Tønsberg, Dag Nordahl, Caroline B Daland og Mona J Frostrud.

2 nye kamper blir spilt allerede torsdag uke 23, da DGK 2 og DGK 3 skal nedover i Østfold, henholdsvis til Skjeberg GK og Borregaard GK - LYKKE TIL !