Norsk senior golf

Av: Admin  |  Publisert: 20. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Drøbak Golf Klubbs seniorer biter godt fra seg i sesongstarten.

Turnerings programmet til Norsk Senior Golf´s Sissener Classic Tour er godt igang for sesongen, og Drøbak Golf Klubb´s seniorer biter godt fra seg :)

Første store turneringer var 2-dagers i Larvik, 27.+ 28.april. Der slo Harald Hovland seg inn til en flott 3.dje plass klasse 2 på lørdag, og Erlend Wiik presenterte seg med en 4.de plass i klasse 2 på søndag.

I plaskende regn på Gamle Fredrikstad GK den 10.mai ble de beste fra Drøbak GK: Tina Selstad nr.12 i klasse 1, Erlend Wiik nr.10 i klasse 2, Torbjørn Togstad nr.8 i klasse 3.

Lørdag og Søndag, 11.+ 12.mai gikk Touren videre til Evje Golfpark, Moss og Rygge GK. Her var det klasse 2 spillerne som utmerket seg spesielt både på lørdag og søndag. Tommy Nilsen klatret øverst på pallen lørdag, og Per Kristian Høgmoen nest øverst på søndag.   Vi gratulerer !

Det er nå duket for en flott turnering på Drøbak Golf Klubb på tirsdag 21.mai - der mer enn 200 spillere fra Norsk Senior Golf skal kjempe om poengene.

Drøbak´s seniorer skal også i ilden både 22. og 23.mai i NSG Lagserie Match for 2019.

VI GLEDER OSS !

Mvh.Klubbkontakt NSG