Helsedirektoratet har åpnet for golfspill

Av: Heidi Beldring  |  Publisert: 1. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har i den sammenheng gleden av å invitere til baneåpning søndag 5. april for medlemmer - med værforbehold

Bestilling i Golfbox fra kl. 1200 torsdag 2. april.
OBS! Det vil ikke  være mulig å gå ut på ballrenne hverken morgen eller kveld fremover. Kun på bestilte tider i Golfbox.
For at dette skal bli en hyggelig start og at ingen blir syke hos oss må vi be alle lese vedlegget i denne saken nøye. Følger alle retningslinjene fra NGF og de generelle fra Helesdirektoratet vil alle få en fin sesong!

Fra mandag 6. april vil det også være mulig for gjestespillere.

Vi vil også få minne om at det fremdeles er veldig tidlig og at det ikke gror mye ennå. Vi må derfor be alle ta så mye hensyn som mulig slik at vi også senere i sesongen har en bra bane.

Info fra NGF finner du her

Hilsen fra alle oss i Drøbak Golfklubb