Midlertidig teltløsning i hagen

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 14. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I vente på en permanent løsning for uteplass i hagen setter vi opp teltet ved hovedinngangen til Klubbhuset da det her er mye mindre værutsatt.

Dette betyr at vi inntil videre har flyttet minigolfbanene til plassen hvor teltet sto sammen med flere bord og stoler, så dette vil fortsatt være en fin plass å sitte når været er bra. Ved regn og annet rufsevær vil man kunne søke ly i teltet eventuelt inne i kafeen i klubbhuset. Vi har startet arbeidet med å se på og finne en permanent løsning som erstatning for telt og vil komme tilbake med mer info med når og hvor når dette er mer avklart.