Klare for 1.divisjon

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 20. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Drøbaks senior golf-damer vant 2. divisjon - Gratulerer!

Sist helg vant Drøbaks senior golfdamer 2. divisjon i Norsk Seniorgolfs NM for lag – og er klare for 1.divisjon i 2023.
-Kjempeinnsats og spill av alle tre, sier lagleder Tina Lindvall Selstad – som hadde med seg Kjersti Glenne og Marit Munthe-Kaas på Drøbak Golfklubbs lag på Borre Golfklubbs bane sist helg – og forteller fornøyd at dermed er Drøbaks senior damer klare for NM-lagspill i 1. divisjon neste år.

Drøbak Golfklubbs seniordamer – fra venstre Tina Lindvall Selstad,  Marit Munthe- Kaas og Kjersti Glenne  – som vant helgens 2. divisjonsspill i Norsk Seniorgolfs NM for lag på Borre Golfklubbs bane. (Foto: Privat/DGK)

Pressekontakt DGK: J. Ketil Steine, mobil 47464183 – epost jksteine@broadpark.no