Golfbanen stenger for sesongen f.o.m. 2. november

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 29. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfbanens siste åpningsdag blir med det 1. november for sesongen 2020.

Vi takker alle våre medlemmer, gjester og samarbeidspartnere for en super flott golfsesong og ser frem til å ta dere i mot igjen til golfsesongen 2021!

Vi er nå nødt til å sette igang for fullt vinterforberedelsene av banen, så fra og med mandag 2/11 overtar banemannskapet banen helt, som de neste ukene vil være i full sving med å forberede banen og anlegget til vinteren og en ny sesong. Vi takker banegjengen spesielt for å ha klart å holde banen i topp stand gjennom hele sesongen, når vi har hatt en økning på over 40 prosent i antall runder i forhold til de siste års sesonger!

(Foto Ketil Steine)

Drøbak Golfklubb - golfglede på den hyggelige banen!