Dobbeltseier til Philip og Mikkel

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 14. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

To av Drøbak Golfklubbs lovende juniorer – Philip Linberg Bondestad og Mikkel Antonsen – avsluttet like godt med dobbeltseier i G19-klassen under Srixon Tour 4-turneringen på Elverum Golfklubbs bane i helgen:

Philip tok 1. plassen med totalt 8 under par (70-71-67 og 208 slag) etter de tre rundene, mens Mikkel fulgte hakk i hæl med totalt 7 under par (69-70-70 og 209 slag). På 3.plass kom Jakob Stavang Stubhaug fra Sunnfjord Golfklubb med 2 under par (68-71-72 og totalt 214 slag). Totalt deltok 80 juniorspillere fra hele landet i turneringen.

Viktor Hovland er forbildet
-Totalt deltok det 46 juniorer i klassen G19 i Srixon Tour 4-turneringen i Elverum, sier DGKs pressekontakt J. Ketil Steine: -Med Drøbak Golfklubbs æresmedlem Viktor Hovland som forbilde, strekker Drøbaks juniortalentene seg langt, sier Steine, og minner om at Philip Linberg Bondestad i begynnelsen av august ble beste amatør i NM for herrer. Forrige helg vant Mikkel Antonsen sin klasse G19 i Narvesen Tour i Fredrikstad med brutto par (72).

Dobbeltseier til de to lovende Drøbak Golfklubb-juniorene Philp Linberg Bondestad (tv) og Mikkel Antonsen i G19-klassen i helgens Srixon Tour 4-turneringen på Elverum Golfklubbs bane i helgen. (Foto: Privat/DGK)