AVLYST! DGKs Senior invitational shoot-out

Av: Heidi Beldring  |  Publisert: 3. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

AVLYST!

Etter en flott golfsesong, der Drøbaks seniorer har prestert på sitt beste noensinne, ønsker vi i NSG å gjøre litt stas på alle som har representert DGK i nasjonale og internasjonale turneringer i årets sesong. Samtidig ønsker vi også alle som har hjulpet til med å arrangere turneringer for våre seniorer velkommen til denne hyggelige markeringen av sesongens innsats og resultater.

Vi innbyr til en (u)”høytidelig” shoot-out på vårt treningsanlegg.
”80% av spillet foregår rundt og på greenen” (påstår min sønn)
Nå får du sjansen til å møte dine argeste konkurrenter / venner / makkere i en
shoot-out der presisjon teller mer enn hurtighet, styrke og lengde.

Vi starter kl 17:00 med å rusle bort til på treningsanlegget. Der starter vi med innspill fra ulike avstander, før vi avslutter med puttingfinale på greenen ved klubbhuset.

Vi avslutter med Helge-Trygve´s Pizza-buffèt (Kr.150,-), premieutdeling m.m.
(Ta gjerne med deg en innpakket premie (verdi ca kr 100,-) til kveldens store gavedryss der vi trekker vinnere uavhengig av resultat. En stor overraskelse er også på vei.......  ”don´t miss this”)

Meld deg på i GolfBox via denne linken: https://drobakgolf.no/turneringer/turneringsliste

Mvh Roy B G  (Klubbkontakt NSG)