NB! Betalt parkering!

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 12. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det innføres nå betalt parkering på vår P-plass utenom golfsesongen (medio oktober til april).

Som et ledd i å dekke noen av kostnadene klubben har for drift, vedlikehold og oppgradering av P-plassene, innfører vi nå i samarbeid med Voids Parkering avgiftsbetalt parkering på vår hoved p-plass ved Proshoppen utenom golfsesongen. Dette vil forhåpentligvis være med på å dekke noen av kostnadene vi har med bl.a. snømåking, kosting og generelt vedlikehold av plassen gjennom senhøsten og vinteren.

P-plassen blir nå merket med skilt og det settes opp registrerings-/betalingsautomat ved Proshop. Man kan også laste ned app'en til Voids, for enkel registrering/betaling ved parkering, som man finner i App Store for iPhone eller i Google Play for Android mobiler.