BANEN ER ÅPEN MED BALLRENNE

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 20. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB! Banen åpner tidligst kl. 10:00, men dette er avhengig av når frost/rim/snø «slipper» - Vi håper alle respekterer dette og ikke starter før frost/rim/snø er borte – TAKK!

For gjester og medlemmer u/spillerett i DGK er ballrenne prisen kr. 450,- pr. pers. (juniorer t.o.m. 19 år kr. 200,-)
VIPPS TIL #11758

Vi vurderer fortløpende i forhold til værutsiktene på hvor lenge vi holder banen åpen med ballrenne - forløpig ser det ut til at vi kanskje kan holde åpent noen dager ut i uke 43, men man må være forberedt på at banen blir stengt på kort varsel.