Banen åpner lørdag 24. april kl. 10:06

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 21. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Booking i Golfbox åpner fra kl. 12 i dag (21/4). Vi minner om at det fortsatt er koronarestriksjoner - så hjelp oss med å holde avstand, bli hjemme om du føler deg syk og ha god håndhygiene + la hullflagget stå.

Vi gleder oss til å åpne og få ønske medlemmer, gjester og samarbeidspartnere hjertelig velkommen til ny sesong!

Det er meldt lave natt-tempraturer fremover som gjør at det kan bli frost/rim på greenene, så vi åpner i første omgang banen/booking fra kl. 10:06 fremover. Det blir av denne grunn ikke åpnet for ballrenne den første uken.