Årsmøtet 2018 – raskt, hyggelig og udramatisk

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 22. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det tok mindre en time fra første til siste ord ble sagt under klubbens årsmøte 2018 på Smia. Klubben leverte et pent overskudd, budsjettet for 2019 ble vedtatt og vår aktive pressekontakt gjennom mange år, Jan Ketil Steine, ble tildelt Drøbak Golfklubbs Hedersnål for sin innsats for klubben.

Styret i Drøbak Golfklubb består av styreleder Torkel Lien (bak), samt fra venstre, foran: Jørn Eilif Rasmussen, Charlotte Andresen, Roy Barth Gundeid og nestleder Aud Palm. Kjellaug Erikka Sælen og Kjersti Haraldseid deltok ikke på årsmøtet. (Foto: J. Ketil Steine/DGK)

Hedersnål til hedersmann

Styreleder Torkel Lien (t.h.) delte ut Drøbak Golfklubbs Hedersnål til J. Ketil Steine for hans mangeårige arbeid som pressekontakt – helt siden starten for 30 år siden, og de siste fem-seks årene.

Foto: Drøbak Golfklubb